קורס מדריכי מתיחות וגמישות

על הקורס:

קורס מדריכי מתיחות וגמישות הוא הקורס הראשון מסוגו בארץ, שמתייחס לתחום הגמישות כעיסוק מעמיק בפני עצמו ולא רק כדרך לפתוח או לסיים אימון ולמנוע פציעות כמקובל לחשוב ולהאמין.
ההנחה הרווחת היא שגמישות היא יכולת מולדת או שמפותחת רק בגיל צעיר, ולרב מיוחסים לה שימושים מאד ספציפיים וחסרי מעוף, כשבפועל יש אינסוף דרכים לחקור ולהתעסק בתחום הגמישות והיא חלק אינטגרלי מהתנועות הכי בסיסיות והכי מורכבות שיכול גוף האדם לייצר.

בקורס נלמד את התיאוריה וההסטוריה של הגמישות, נכיר טכניקות מתיחה שונות, נחקור מנחים אקרובטיים ותבניות תנועתיות המצריכות טווחים גדולים וכיצד להגדיל טווחים בצורה מתודית ונכונה. נבין איך לבנות אימון גמישות שיקנה למתאמנים בסופו של דבר סט יכולות מתאים ורלוונטי לצרכיהם האימוניים, ישדרג את המנעד התנועתי שלהם ויסייע בשיפור ביצועיהם בתחום הספורט שממנו הם מגיעים.

שיטת העבודה תתבסס על מנחים בסיסים שהם סוגי הקשתות ופיסוקים תוך הסתכלות אנטומית הוליסטית ושימוש בטכניקות ועזרים מעולמות תנועה שונים (אקרובטיקה, בלט, פילאטיס, יוגה, קונטורשן, עמידות ידיים, עיסוי ועוד), במטרה להרחיב את המנעד התנועתי ולהקנות הבנה מעמיקה של המנחים והתבניות התנועתיות.

הקורס יכלול גם אימוני גמישות פרונטליים וכן סדנת מבוא לעיסוי תאילנדי וטכניקות מספורט-תרפיה, שתזכה אתת המשתתפים בתעודה נוספת.


היקף הקורס – 65 שעות

תכנים עיוניים – 10 שעות

כוללים מבוא לתיאוריה של הגמישות והבנה של הגישות השונות הבנה ויישום של טכניקות מעולמות שונים, סוגי מתיחות, פירוק של תרגילים ועוד

מבחן מעשי בסוף פרק זה
בניית שיעור
כיצד לבנות ולהוביל שיעור ולהתאימו למתאמנים
13 מפגשים
כל מפגש באורך 5 שעות אקדמאיות


מפגש- סדנת מבוא לעיסוי תאילנדי וטכניקות מספורט-תרפיה

עיסוי תאילנדי זוהי שיטת טיפול שמקורה כנראה דווקא בהודו והיא קרויה גם ״יוגה פאסיבית״ או ״תאי יוגה תרפי״ מאחר ובמהלך הטיפול אנחנו מכניסים את המטופל אל תוך תנוחות יוגיות ללא מאמץ מצידו.

העיסוי מבוסס על מתיחות והנעת מפרקים פאסיבית ועל לחיצות עמוקות לאורך ערוצי אנרגיה (מרידיאנים) על פי הרפואה התאילנדית המסורתית.

בקורס מדריכי מתיחות ואימון גמישות נערוך סדנת מבוא לעיסוי תאילנדי עם דגש על טכניקות מתיחה.

במהלך הדרכת אימון גמישות אנחנו נדרשים לעיתים לגעת במתאמן על מנת לעזור לו לשפר את טווח התנועה באמצעות תוספת כוח חיצוני (משקל גוף המאמן).

בסדנה נלמד לעשות זאת בצורה מיטבית.

משתתפי קורס מדריכי מתיחות וגמישות יקבלו תעודת השתתפות בסדנת מתיחות למאמנים אישיים מטעם קמפוס שיאים (ללא עלות נוספת) והיא מספקת כלים בסיסים לכל מי שבמהלך עבודתו נדרש או רוצה לדעת כיצד לגעת, לטפל ולמתוח מתאמן.


תעודה והיום שאחרי

למסיימים בהצלחה תוענק תעודת מדריך גמישות ומתיחות מטעם קמפוס שיאים המועדון לספורט באוניברסיטת תל אביב- אס"א תל אביב (ע"ר)

סדנת מבוא לעיסוי תאילנדי וטכניקות מספורט-תרפיה, שתזכה אתת המשתתפים בתעודה נוספת.

מי יכול להירשם?

מאמנים מתחומי הספורט השונים אקרובטים, רדקנים וספורטאים מקצועיים מתאמנים חובבנים.

ההשקעה שלך

ללא לימודי מדעים: שכר לימוד 3100 ש"ח+ 410 ש"ח דמי טיפול
עם לימודי מדעים: שכר לימוד 6100 ש"ח+ 410 ש"ח דמי טיפול
* דמי הטיפול לא יוחזרו אלא אם התלמיד התקבל והקורס לא נפתח

 *ייתכנו שינויים במועד סיום הקורס
פתיחת קורס מותנית במס' הנרשמים
מס' המקומות בקורס מוגבל

Please install "Smash Balloon Instagram Feed" plugin to use this feature.
Close

Close
Navigation
Categories
דילוג לתוכן